We zijn inmiddels weer een paar weken verder, maar kijken toch nog even met veel plezier terug op de Beurs Eigen Huis in maart in de Jaarbeurs. Dé beurs waar alles te vinden is over wonen, verbouwen en interieur.
Deze beurseditie stonden we niet alleen met onze UW-magazines op Beurs Eigen Huis, maar waren we ook vertegenwoordigd in het Bloggers Home! Hier ontvingen wij de bezoekers die meer wilden weten over bloggen en stylingadvies. Daarnaast gaven we een inspiratiesessie aan de bezoekers die daarin interesse hadden. En die momenten werden goed bezocht.
Uiteraard stonden we ook deze keer met onze vertrouwde stand op de beurs. Iedere keer is het een feest om onze UW-magazines gratis aan de beursbezoekers te overhandigen. Op sommige momenten was het bijzonder druk, waardoor de magazines niet aan te slepen waren. Ook in het Bloggers Home werd gretig afname genomen van de magazines. Hier werden deze bladen voor diverse workshops gebruikt. Leuk!
Achter de schermen is Beurs Eigen Huis de plek om de laatste woontrends te ontdekken en de mensen achter de producten te bezoeken en te spreken. Samen met collega Stephan liep ik een rondje over de beurs en ontmoette de gezichten achter de bedrijven. Een wandeling met een gevoel van thuiskomen. Overal herkende ik de producten die we off- en online beschrijven, zoals dit unieke Afrikaanse houtkacheltje...
UW-haard: African Flame
Bijzonder leuk was het producten te ontdekken, waar wij nog niet heel goed bekend mee waren. Leuk om mensen enthousiast te horen spreken over hun bedrijf en producten. Zeer inspiratievolle ontmoetingen, met de wetenschap dat je daarover mooie teksten mag schrijven. Ik was bijvoorbeeld heel enthousiast over de prachtige Wave afzuiglampen voor boven het kookeiland.
UW-keuken: Wave afzuigkappen
Door alle gesprekken raak je dan ook in een soort flow. Uiterst trots en enthousiast over ons Bouwmedia-team en onze prachtige magazines liep ik zelfvertrouwd over de beurs. Als Blogger was ik een graag geziene gast, waarvoor de exposant graag een moment de tijd nam. Leuke gesprekken volgden, met de hoop dat ik iets van mijn enthousiasme heb kunnen overbrengen.
Het leuke van deelnemer zijn aan een beurs, is dat je mag komen en gaan. Beïnvloed door de succesvolle dag ervoor, besloot ik de tweede vroeger aanwezig te zijn. Zo kon ik nog een aantal beursstands van relaties bezoeken en fotograferen om de laatste woontrends te spotten. Voor mijn fotocamera was het schijnbaar ook vroeg, want ze zijn niet allemaal even scherp, maar toch leuk om ze te delen.
UW-badkamer: Geberit
UW-badkamer: Villeroy & Boch
UW-badkamer: Riho
UW-keuken: Modulnova
UW-keuken: Neff
UW-keuken: KitchenAid
UW-vloer: Kersbergen
UW-haard: Zeno Products
UW-woonmagazine.nl: Woodindustries
Mocht je nu denken, daar had ik bij willen zijn? De najaarseditie van Beurs Eigen Huis vindt plaats op: 6 t/m 8 oktober, en dan zijn wij er weer bij. Save the Date!
Nancy van der Drift | Styling ID | www.styling-id.nl
Beeldmateriaal: Styling ID
Het creëren van jouw ideale badkamer begint met het kiezen van de juiste producten. Of je nu een volledige renovatie plant of gewoon een paar elementen wilt vernieuwen, gedetailleerde badkamer productinformatie is cruciaal. Hier zijn enkele redenen waarom het belangrijk is om je goed te informeren over badkamerproducten.
Elk badkamerproduct komt met specifieke eigenschappen die je moet overwegen. Denk aan de afmetingen, materialen, en technische specificaties zoals waterverbruik en installatievereisten. Het kennen van deze details helpt je om producten te selecteren die perfect passen in jouw ruimte en voldoen aan jouw functionele behoeften. Bovendien kun je met een goed begrip van de productopties slimme keuzes maken die je op de lange termijn geld en energie besparen. Het is ook essentieel om na te denken over de esthetische samenhang; hoe goed passen de gekozen producten bij de rest van je interieur? En vergeet niet te letten op de garantievoorwaarden en onderhoudsvereisten om de levensduur van je badkamerproducten te verlengen.
Naast functionaliteit is het design van badkamerproducten ook belangrijk. Informatie over beschikbare stijlen, kleuren en afwerkingen helpt je om een coherente en aantrekkelijke look te creëren die past bij jouw persoonlijke smaak en de rest van je interieur. En die informatie vind je hier!
Je kunt hier badkamerbrochures van verschillende topmerken aanvragen. In deze brochures vind je gedetailleerde informatie over verschillende collecties, kleuren, stijlen en ontwerpen om je verder op weg te helpen met je nieuwe droombadkamer. Je vraagt de brochures eenvoudig aan en krijgt ze direct online of met een paar dagen in de brievenbus indien deze gedrukt zijn.
Door grondig onderzoek te doen naar productinformatie, kun je weloverwogen beslissingen nemen die bijdragen aan het comfort, de functionaliteit en de schoonheid van jouw badkamer. Of je nu op zoek bent naar een nieuwe douche, badkuip, wastafel of accessoires, goed geïnformeerd zijn is de sleutel tot het realiseren van jouw droombadkamer. Lees er hier alles over!
Wil je altijd op de hoogte zijn van de nieuwste badkamertrends, slimme renovatietips en inspirerende ontwerpen? Bestel het Uw-Badkamer Magazine eenvoudig in onze webshop! Met slechts een paar klikken heb je toegang tot een schat aan informatie en inspiratie voor jouw perfecte badkamer. Of je nu een ervaren doe-het-zelver bent of gewoon op zoek bent naar de beste producten en ideeën, ons magazine biedt alles wat je nodig hebt. Bezoek onze webshop vandaag nog en verzeker jezelf van de nieuwste editie van Uw-Badkamer Magazine, jouw essentiële gids naar een stijlvolle en functionele badkamer.
Bestel uw-badkamer magazineSchrijf je in voor onze nieuwsbrief!